Wettbewerbe für Architekten und Ingenieure, Landschaftsarchitekten, Architektur Studenten Wettbewerbe für Architekten und Ingenieure, Landschaftsarchitekten, Architektur Studenten
X

NEU: Bitte beachten Sie, dass Sie sich ab sofort mit E-Mail und Passwort einloggen.

Passwort erneuern
Neu registrieren

Servicii de întocmire a documentației tehnico-economice (DALI + PT) , Timișoara/ Russische Föderation

Architektur Wettbewerbs-Ergebnis

wa-ID
wa-2026405
Tag der Veröffentlichung
25.04.2019
Aktualisiert am
20.01.2020
Verfahrensart
Offener Wettbewerb
Zulassungsbereich
Europäischer Wirtschaftsraum
Teilnehmer
Architekt*innen, Ingenieur*innen etc
Auslober
Bewerbungsschluss
04.06.2019
Preisgerichtssitzung
18.07.2019

Gewinner

S.C. Studio Unu de Arhitectură S.R.L., Timișoara
Verfahrensart
Offener Wettbewerb

Wettbewerbsaufgabe
Municipiul Timișoara va încheia cu câștigătorul concursului de soluții, un contract de servicii de proiectare având ca obiect elaborarea și furnizarea documentației tehnico-economice și asistenţa tehnică de specialitate din partea proiectantului pe perioada de punere în practică a soluției propuse pentru „Refuncționalizare imobil pentru Centru Cultural – Turn de Apă, Iosefin. Str. Gh. Barițiu”.
25/04/2019    S81    - - Dienstleistungen - Wettbewerbsbekanntmachung - Offenes Verfahren 
I.II.III.IV.VI.
Rumänien-Timișoara: Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau
2019/S 081-193988
Wettbewerbsbekanntmachung
Legal Basis:

Richtlinie 2014/24/EU
Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber
I.1)
Name und Adressen
Municipiul Timișoara
14756536
Bulevardul C.D. Loga nr. 1
Timișoara
300030
Rumänien
Kontaktstelle(n): Serviciul Achiziții Publice — Călin Petricescu
Telefon: +40 256408453
E-Mail: achizitiipublice@primariatm.ro
NUTS-Code: RO424
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.primariatm.ro
Adresse des Beschafferprofils: sicap-prod.e-licitatie.ro
I.2)
Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
I.3)
Kommunikation
Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: www.e-licitatie.ro
Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen
Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen
I.4)
Art des öffentlichen Auftraggebers
Regional- oder Kommunalbehörde
I.5)
Haupttätigkeit(en)
Allgemeine öffentliche Verwaltung
Abschnitt II: Gegenstand
II.1)
Umfang der Beschaffung
II.1.1)
Bezeichnung des Auftrags:

Concurs de soluții cu tema: „Servicii de întocmire a documentației tehnico-economice (DALI + PT) și asigurare a asistenței tehnice de specialitate din partea proiectantului [...] detalii pe www.e-licitatie.ro

Referenznummer der Bekanntmachung: 14756536_2019_PAAPD1059145
II.1.2)
CPV-Code Hauptteil
71322000
II.2)
Beschreibung
II.2.2)
Weitere(r) CPV-Code(s)
II.2.4)
Beschreibung der Beschaffung:

Municipiul Timișoara va încheia cu câștigătorul concursului de soluții, un contract de servicii de proiectare având ca obiect elaborarea și furnizarea documentației tehnico-economice și asistenţa tehnică de specialitate din partea proiectantului pe perioada de punere în practică a soluției propuse pentru „Refuncționalizare imobil pentru Centru Cultural — Turn de Apă, Iosefin. Str. Gheorghe Barițiu”.
Operatorii economici interesati au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentaţia de atribuire, nu mai tarziu de 15 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Conform art. 160–161 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, in a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care acestea vor fi adresate in termenul prevazut in anuntul de concurs. Raspunsurile la clarificarile solicitate, vor fi publicate în SEAP in cadrul anuntului de concurs.

II.2.13)
Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben
III.1)
Teilnahmebedingungen
III.1.10)
Kriterien für die Auswahl der Teilnehmer:
III.2)
Bedingungen für den Auftrag
III.2.1)
Angaben zu einem besonderen Berufsstand
Abschnitt IV: Verfahren
IV.1)
Beschreibung
IV.1.2)
Art des Wettbewerbs
Offen
IV.1.7)
Namen der bereits ausgewählten Teilnehmer:
IV.1.9)
Kriterien für die Bewertung der Projekte:

Fiecare membru al juriului va oferi un punctaj prin aplicarea urmatoarelor criterii de evaluare:
1) Respectarea temei de concurs și corelarea soluțiilor propuse cu aceasta;
2) Calitatea arhitecturală și coerența soluției propuse;
3) Versatilitatea propunerii - caracterul multifuncțional al acesteia;
4) Relația cu contextul urban și atitudinea față de valența istorică a obiectivului;
5) Gradul de detaliere tehnică a soluției propuse;
6) Modul de reprezentare arhitecturală a propunerii, ca reflexie a caracterului intervenției;
7) Respectarea principiilor de dezvoltare durabilă în cadrul soluției propuse;
8) Fezabilitatea economică a soluției propuse.
Pentru criteriile enumerate mai sus, se vor acorda puncte de la 0 la 10/20, zero pentru criteriu nerespectat, iar 10/20 pentru criteriu respectat în totalitate.
Descrierea criteriilor de evaluare si modalitatea de acordare a punctajelor, sunt detaliate in Tema de concurs si in Regulamentul de concurs.

IV.2)
Verwaltungsangaben
IV.2.2)
Schlusstermin für den Eingang der Projekte oder Teilnahmeanträge
Tag: 04/06/2019
Ortszeit: 10:00
IV.2.3)
Tag der Absendung der Aufforderungen zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
IV.2.4)
Sprache(n), in der (denen) Projekte erstellt oder Teilnahmeanträge verfasst werden können:
Rumänisch
IV.3)
Preise und Preisgericht
IV.3.1)
Angaben zu Preisen
Es werden ein oder mehrere Preise vergeben: ja
Anzahl und Höhe der zu vergebenden Preise:

— Premiul I — 134 360,00 RON,
— Premiul II — 10 000,00 RON,
— Premiul III — 5 000,00 RON.

IV.3.2)
Angaben zu Zahlungen an alle Teilnehmer:

Proiectele care nu intrunesc punctajul minim de 50 de puncte, nu vor fi premiate. In cazul in care, niciunul din proiectele depuse nu intruneste punctajul minim indicat mai sus, procedura va fi anulata in conformitate cu prevederile art. 212 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.

IV.3.3)
Folgeaufträge
Ein Dienstleistungsauftrag infolge des Wettbewerbs wird an den/die Gewinner des Wettbewerbs vergeben: nein
IV.3.4)
Entscheidung des Preisgerichts
Die Entscheidung des Preisgerichts ist für den öffentlichen Auftraggeber/den Auftraggeber bindend: nein
IV.3.5)
Namen der ausgewählten Preisrichter:
Ciurariu Sorin Emilian — membru titular
Tartea Alina Maria — membru titular
Hamza Augustin — membru titular
Boros Silviu — membru titular
Gheorghiu Teodor — membru titular
Pop Ana Maria — membru titular
Titz Marcela — membru titular
Pop Virgil — membru titular
Palisse Fabien — membru titular
Borcsi Gabriela — membru de rezerva
Iapa Catalin — membru de rezerva
Ianca Sevastian Ioan — membru de rezerva
Rosiu Liliana — membru de rezerva
Abschnitt VI: Weitere Angaben
VI.3)
Zusätzliche Angaben:


VI.4)
Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)
Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
București
030084
Rumänien
Telefon: +40 213104641
E-Mail: office@cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / +40 218900745
Internet-Adresse: www.cnsc.ro
VI.4.2)
Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren
VI.4.3)
Einlegung von Rechtsbehelfen
Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:


VI.4.4)
Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt
VI.5)
Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
22/04/2019

Weitere Ergebnisse zum Thema

Jetzt Abonnent werden um alle Bilder zu sehen

jetzt abonnieren

Schon wa Abonnent?
Bitte einloggen